Feb 13, 2015

It's been TwoThousandFifteen

Assalamualaikum~ Salam 1436H

Duaribuempatbelas..

Jumaat yang penuh berkat. Ketika menaip di sini, segala kenangan dan pengalaman pada tahun 2014 diimbas secara pukal tanpa kronologi yang tepat. Haih

Ya.. sekarang 2015. Nombor yang akan bertukar setiap tahun. Seperti kita yang tidak boleh menafikan pertambahan umur. Err. Seriously sangat lamaaaaaaa tidak menaip di sini menekan "publish post". Ke-janggal-an pastilah berlaku kan. 2014 dibiarkan berlalu tanpa satu entry pun. Walhal 2013 dan 2012 seketul dua sahaja. Blog yang boleh diibaratkan seperti Hidup Segan Mati Tidak Mahu. Tetapi tetap lah di hati blog yang menjadi saksi zaman kegemilangan beberapa tahun yang lalu. 
Ahah zaman kegemilangan sudah berlalu, sekarang hanya lah zaman menuju kehidupan yang berliku-liku dan pancaroba. Dunia nyata yang memerlukan kekuatan untuk terus melangkah mencapai matlamat hakikat kehidupan. *slot falsafah kejap*

Okey berbalik kepada kemunculan di tahun 2015 ini. Sebenarnya memang ada kekuatan sedikit untuk mengaktifkan kembali kerana di seru. Cuma tak berkesempatan menaip. Haha. Jadi lepas ni diharap penulisan menjadi semakin matang tatkala umur sudah dikira matang *yeke?*. Dah empat tahun melepasi zaman kemeriahan blog(2010-2011). Cuba bayangkan umur dulu 21, sekarang ditambah empat tahun. *Tak payah nak bayangkan sangat padahal fakta*

Apa-apa pun kita buang yang keruh ambik yang jernih. Hidup ini umpama roda. Tidak selalu nya kita di atas dan tidak juga selalu di bawah. Kita yang mencorakkan hidup kita. Kepada rakan2 blog se-zaman sape yang masih aktif, boleh la angkat tangan. Nak buat statistik sikit nih. Hikhik~

..
..
[Al-Fatihah buat Tuan Guru Nik Aziz yang telah pergi meninggalkan seisi dunia malam tadi.]


5 comments:

Aretikz said...

Berkurun kawe nunggu.. akhirnya.. kembali jua.. haha

Ezy Loy said...

uittttttttttt!!!
lamenyeeeeeeeeee menghilang..
g bertapa kat gua mane ni?
uhuhu..
rinduuuuuu silah!
=')

zulhilmitempoyak said...

lama jugak ni. hehehe

i am S!L4H.. said...

Aretikz : ye ye oo je berkurun.. lols

Sis Ezy : gua niah kak. haha

zhilmi : agak la... hee

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI