Sep 9, 2012

Pertama dalam 2012


Assalamualaikum..


Rasenye dah nak dekat setaon aku tak klik "Publish Post" kat sini. Sebenarnye 
aku rase, rasenye tu tidak begitu sesuai lalu boleh digantikan dengan "Secara faktanye".
Haha. Lame tak menulis ke kejap ke ayat tetap kelaot. ~ngaaa

Bile jarang bukak ni, macam2 lah perubahan yang berlaku. Kadang2 aku tengok sekali imbas dalam hati bermonolog.... apekah?? apekah??
Mungkin perlu diimbas beberapa kali malah berulang-ulang kali untuk mendalami perubahan yang berlaku. Abaikan yang itu. Yang penting sekarang aku sebenarnye banyak bende nak tulis sejak dari dulu kala *err* tapi tak tertulis-tulis pun. Baru la hari ni ade kekuatan yang meminta jari-jemari ini menekan papan kekunci tanpa rasa was-was.

Eh kenape ayat aku kat sini macam metafora pun ade, hiperbola pun ade. Flora dan fauna x de?? okbai


Sebelum terlupe, nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri jugak! Ahakkss. Kepada rakan-rakan blog, selamat menjalani liku-liku hidup dengan tabah.


No comments: