Oct 6, 2011

Makan sikit kenyang ke..

As-salam~


Lokasi : Kafeteria
Masa : Lebih kurang 12 tengahari


Aku duduk2 kat situ bersama 2 orang rakan yang sedang makan, aku x makan sekali. Cume mengisi ruang kerusi yang kosong. Aku beli bungkus makan dalam bilik je. Bole? Kehkeh

Kebetulan aku duduk betul2 mengadap tempat orang nak ambik makanan. Yang macam Buffet tu kan. Mase tu aku rase waktu kemuncak la sebab ramai betul tetibe keluar waktu yang same. Serbu kafe tu. Aku pun perhati je la orang yang tengah ambik makanan tu. Sepanjang pemerhatian aku, ni aku sertakan gambarannya.


Kaum lelaki yang aku tengok semue ambik nasik penuh2 camni. Yang nak melimpah pinggan pun ade. Sket je lagi. Haha. Pastu lauk plak ade yang x nampak nasik. Eh? Ni yang aku lukis nampak macam simple tapi sebenanye aku nak lukis nasik+lauk yang crowded tu tapi x reti lukis. =p


Kaum2 hawa ambik nasik sket je. Banyak lagi ruang dalam pinggan tu. Yang ni memang aku nak lukis simple. Tapi ayam tu aku plak kompius macam nugget pun ade. >.<. Ke pempuan makan nasik sket tapi makan mende lain banyak? Hahaha. Eh ke diet? Lalala~





Kesimpulannye, nampak x perbezaan yang aku lukis tu? Haha. Aku tertanye-tanye kenape kenape?? Lepas tu kan, laki yang makan banyak tu nak banding dengan pempuan yang makan sket, kenape mereka yang abis dulu? Contoh macam kat rumah kan, ayah aku ambik nasik+lauk penuh pinggan, aku ambik sket je. Tibe2 dalam beberape minit ayah aku yang siap makan dulu. Apekah??



Apeapeje : Jangan tanye kenape rupa lukisan aku camtu. Aku suke
 perhatikan orang kalo tengah x de keje, tapi kalo orang perhatikan
aku. Aku terus x senang duduk, berdiri, berguling. Motip? 
Haha. Kau senang??



4 comments:

syafiqakarim said...

haha biasanya iqa amek nasi sikit.kuah x amek.lauk amek.errr.pastu makan suku je.tett :p

Liquid said...

pompuan, biase la tu. segan2 mkn tmpt org ramai ni. tp kalo diorang beli bungkus mkn kt bilik gerenti banyak smpi melimpah2 polisterin tu kan kan kan ehehehehe

i am S!L4H.. said...

Ni kes diet. Hehe

i am S!L4H.. said...

Melimpah tu tipu kot. Haks