Sep 28, 2011

White Fixie

As-salam~


Walaupun arini ari rabu, aku x bole jugak nak buat 'Wordless Wednesday'. #sapeSuruhKauBuat 


Baru-baru ni ade program kat tempat aku. Haha x menahan tempat aku. Ade program Sambutan Kemerdekaan. Aktiviti pertame selepas perasmian adalah pelepasan budak2 berbasikal mengelilingi kawasan yang ditetapkan*sebenanye x ingat kat mane. Haha* Dipendekkan cerita, dorang dah abis keliling area yang ditetapkan tu maka kembalilah mereka ke pangkal jalan. Erkkk


Sambil2 aku dengan rakan berjalan ke hulur hilir, terjumpalah sekumpulan pemilik fixie yang baru balik dari Le Tour de Pulau Pinang menjelajah tu. Terjumpa plak fixie kale putih. Ahaha smart weh. Tibe2 tengok kat fon dah ade gamba kat sebelah ni. Muahaha apekah?? Ok tipu, sebenanye aku yang suruh ambikkan gamba. Bole? >.<


Ape-ape je : Eh eh nanti aku bagitau camane keadaan kawan aku yang eksiden tuh. Macam x caye je bole huhahuha lagi. Tapi tu 
la hakikatnye, die gelak2 x kan aku nak serius. Peace ^-^v

2 comments:

tricksrex said...

sampai ka kaki mau kayuh tu??

nulhazwany abdul malik said...

takut nek beskal nih ^^..
warna oren pon cantik jugak. hihi